Sinds 1991 partner van uw onderneming
JFC werd in 1991 opgericht in Fernelmont (provincie Namen) en kent een lange en uitgebreide ervaring in het beheer van apparatuur voor banken, supermarkten en retail.
Vandaag doet een gevarieerd publiek een beroep op onze diensten, van banken en warenhuizen tot bakkers, snackbars, kruideniers en nog veel meer. Vanuit onze ligging in België strekt onze werking zich uit over het hele land, plus Luxemburg en Noord-Frankrijk.
Onze waarden
De klant staat centraal in onze werking
Bij JFC bent u meer dan een nummer. Onze hoofddoelstelling: voldoen aan uw eisen én uw werking vereenvoudigen. Het nakomen van onze beloften is de beste manier om dit te bereiken.
Zin voor innovatie
We werken nauw samen met onze leveranciers om nieuwe oplossingen te ontwikkelen die zo nauw mogelijk aansluiten bij uw behoeften en verwachtingen.
Respect en vertrouwen
We streven er steeds naar om een echte vertrouwensband met onze klanten op te bouwen. Zo behandelen we alle mensen steeds met respect en eerbied.
Warme sfeer
Elk teamlid, van onze commerciële dienst tot de technische dienst, is gebeten door zijn of haar werk. We bekijken alles steeds met een positieve blik en gaan elke uitdaging vol enthousiasme aan.
Onze missie: vereenvoudiging van uw cashbeheer
Bij JFC bieden we betaaloplossingen aan en ontwikkelen we systemen voor geautomatiseerde bestellingen, om op die manier ondernemingen en winkels te helpen bij hun digitale conversie. Onze klanten kunnen rekenen op begeleiding op het vlak van efficiëntie, productiviteit en vereenvoudiging.
Onze missie? U op uw werking laten focussen door de optimalisatie van uw cashbeheer, en bijgevolg van het financiële beheer van uw onderneming. Dankzij onze oplossingen op maat kunt u zich bezighouden met uw werking en met de groei van uw omzet.
Een complete en professionele begeleiding
Onze onderneming hecht veel belang aan de klantervaring. We stellen alles in het werk om u een complete begeleiding op maat aan te bieden. Ons team van professionals staat u tijdens elke stap van uw project bij, van de behoeftenanalyse tot de opstelling van het lastenboek, de plaatsing van uw toestel en het onderhoud ervan.
Daarnaast zorgen we in elke situatie voor een reactieve en snel beschikbare ondersteuning. Onze technici garanderen bij eventuele problemen een snelle en efficiënte interventie. Verder kunt u rekenen op:
- de beschikbaarheid van onderdelen
- gepersonaliseerde onderhoudscontracten
- preventief onderhoud
- de bewaring van een vervangingstoestel
- een hotline die bereikbaar is tussen 8 en 18 uur (van maandag t.e.m. zaterdag)
Onze andere voordelen
Een waardevolle ervaring in cashbeheer
We werken al meer dan 30 jaar samen met een groot aantal klanten uit verschillende sectoren.
Lokale verankering
Onze Belgische onderneming is zowel in Vlaanderen, Brussel als Wallonië actief. We werken ook samen met bedrijven uit Luxemburg en Noord-Frankrijk.
Flexibiliteit
Marktleider met CashDro, maar de werking van een kmo. Hierdoor blijven we flexibel en reactief, ongeacht uw type vraag.
Onze tevreden klanten
Ontdek de mening van onze klanten en vertrouw net als zij op onze meer dan 30 jaar lange ervaring.